Regina Nopţii – Luna

Postarea de astăzi este dedicată astrului nostru nocturn, Luna, o adevarată regină a nopţii.Ce moment mai bun aş fi putut alege pentru asta, dat fiind faptul că azi-noapte s-a produs fenomenul de Super Lună care bănuiesc că ştiţi cu toţii ce este, măcar datorită publicităţii excesive de care a avut parte acest an.

În prima fotografie (realizată azi-noapte la 2:06) puteţi observa Super Luna de anul acesta (aproximativ) în toată splendoarea ei.Când o să-mi cumpăr şi eu un dslr cu un obiectiv mai de Doamne-ajuta o s-o vedeţi şi în toată splendoarea, dar până atunci cam asta e tot ce pot face 🙂

Cel de-al doilea cadru e realizat în dimineaţa de 11 ianuarie (a.c.) la ora 8:17 înainte de apusul Lunii (fiind aproape Plină (97%)) de la ora 8:55 , iar cel de-al treilea cadru pe 4 martie ora 23:30, procentajul din emisfera lunară iluminată de Soare fiind de 70%. Ultimele două fotografii vă las să le priviţi fără alte explicaţii potenţial plictisitoare.

Super Luna 2012Luna 2Luna 3Luna 4Luna 5

2 thoughts on “Regina Nopţii – Luna

  1. A doua poza e foarte reusita. Felicitari! Ai prins un albastru interesant si se potriveste cu capetele blocurilor din josul fotografiei. Nici ultima nu e rea deloc. Incearca sa excluzi, prin crop sau altfel, steaua de sus, fiindca intra intr-un dialog nenecesar cu luna. Bravo!
    Costin

    • Mulţumesc 🙂 Mie mi-a plăcut steaua de aceea nici n-am “masacrat-o” cu un crop, dar dacă stau bine să mă gândesc chiar nu-şi are rostul în poză 🙂 Mulţumesc pentru sugestie.Te pot deranja cu o întrebare?M-am gândit că poate totuşi pot face un efort să cumpăr un aparat nou şi îmi cam face cu ochiul Nikon-ul d3100.Ce părere ai?Din câte am citit îşi merită banii şi e mult peste Canon-ul 1100d.

Leave a Reply

