Purity

 

6 thoughts on “Purity

      • Mmmm… stii… pe site-urile de fotografie sunt apreciate pozele tehnice. Eu nu ma prea pricep.
        Mie imi plac pozele care transmit ceva, pozele calde.

        Multe poze de pe site-urile de specialitate sunt extrem de clare, frumoase… dar reci.

    • Este adevarat.Eu incerc sa le imbin.Dar dupa cum bine ai punctat si tu lucrul cel mai important e sa transmita ceva, sa-ti induca un sentiment.Site-ul de care vorbesc eu e unul de amatori.Amatori care judeca alti amatori.Rezultatul?Nu vrei sa stii.As vrea macar sa ma critice persoane avizate, fotografi adevarati dar de unde atata…
      Eu ma bucur ca mi-am facut blogul asta si ca exista persoane care imi apreciaza fotografiile asa imperfecte cum sunt ele 🙂

Leave a Reply

