Ebony Jewelwing (Calopteryx maculata)

14 thoughts on “Ebony Jewelwing (Calopteryx maculata)

    • Ma bucur ca iti place 🙂 Am stat aseara prin Gradina Botanica in jur de o ora cu nasul in iarba sa fac pozele astea 😀 Pacat ca n-am inca un obiectiv dedicat macro, ar fie iesit muuuuult mai bine.Dar oricum sunt destul de multumita de ce a iesit tinand cont ca am facut pozele la 8 si ceva seara fara trepied 😀

      • A iesit foarte bine. Si eu m-am chinuit sa prind macro fluturii pe cimp. 🙂 Mai ales ca am facut-o la aproape 40 de grade, cind nici aparatul nu mai asculta.

    • Multumesc mult.De-as avea si eu un camp pe aproape m-as incumeta sa fotografiez si eu niste fluturi si alte insecte.Nici nu stiu cum am avut curaj sa ma apropii de libelulele astea, dat fiind faptul ca am o frica irationala de orice fel de insecte.Oh…cunosc “placerile” fotografiatului la 40 de grade.Saptamana trecuta am mers sa “prind” niste porumbei in oras si m-am prajit bine de tot.

  1. Great shots. To the best of my knowledge I think these photos are of the Ebony Jewelwing which is a damselfly. Research it further if you want.
    Cheers

Leave a Reply

