Water world – Little Planet

Water world - Little Planet

7 thoughts on “Water world – Little Planet

  1. Le-am văzut aici şi… am încercat. Rezultatul? O să le admir…tot aici. Sunt simpatice foc, micile tale planete! În plus, mulţumesc! Chiar dacă nu-mi ies, m-ai învăţat ceva.

    • Eu îţi mulţumesc mult pentru apreciere şi mă bucur mult că ai aflat ceva nou datorita blogului meu.Sunt convinsă că ţi-ar ieşi, dar îţi trebuie foarte multă răbdare să poţi “potrivi” şi îmbina cum trebuie mica planetă.Dacă ai vreodată nevoie de un sfat cu privire la vreo tehnică anume sau orice altceva, nu ezita să-mi scrii un rând.O zi frumoasă îţi doresc!

      • Răbdare…da…înainte de orice, când e vorba de fotografie! Recunosc, când m-am văzut cu ele în cu totul altă aşezare decât m-aş fi aşteptat, după un “uuuups!” am făcut ochii mari, le-am mai învârtit un pic şi am apreciat dublu faptul că la tine arată în felul ăsta. Pare uşor? Am văzut că nu e. Aşa că, atunci când dau like, e şi pentru asta. Mulţumesc mult, voi apela cu încredere. O zi frumoasă şi ţie!

Leave a Reply

